Feedback
Varan har lagts till i varukorgen

Kampanj för att belysa ungas bostadssituation

1 februari 2018
unga-vuxna-bostadsfragan_syda-production_740x413
Kampanjen In My Backyard vill med musikens hjälp skapa ett större engagemang bland unga vuxna inom bostadsfrågor. Foto: Syda Production
Hyresgästföreningen och Universal Music har startat kampanjen In My Backyard för att belysa att 213 000 unga vuxna saknar egen bostad och bor ofrivilligt kvar hemma.
Trots att situationen ser ut som den gör så saknar en majoritet av landets kommuner en plan för att lösa bostadsbristen bland de unga vuxna.

Bli abonnent

Vi ger dig daglig fördjupning inom områdena Anläggning, EL & Tele, Förvaltning, Husbyggnad samt VVS.
Nyheter & analyser
Full tillgång till våra artiklar, reportage och analyser.
Expertsvar
Full tillgång till expertsvarsbanken samt möjligheten att ställa frågor till alla våra experter.
Bevakningar & Notifieringar
Bevakningar och notifieringar för alla våra områden och ämnen.
Välj en omfattning som passar dig eller prova kostnadsfritt i 14 dagar
FOKUS
Ett
Fokusera din bevakning och få nyheter, analyser och expertsvar från ett valfritt område. 
Bevakningar
Notifieringar
Expertsvar
Välj ett område
Pris: 3 290 kr/år + moms
Prova kostnadsfritt i 14 dagar
BREDD
Alla
Bredda din bevakning och få full tillgång till nyheter, analyser och expertsvar från alla våra områden.
Bevakningar
Notifieringar
Expertsvar
Alla områden ingår
Pris: 5 190 kr/år + moms
Prova kostnadsfritt i 14 dagar

Jag hjälper dig med abonnemangsfrågor

TELEFON: Öppet kl 8-17 idag

Fördjupningsmaterial
Mest lästa artiklar
Mest sedda inslag
Debatt i fokus
Andra bevakar
Bevaka ämne
Populära expertsvar
Fler nyheter