Feedback
Varan har lagts till i varukorgen

Boinformation underlättar boendekontakt

10 mars 2017
sopsorteringskärl i miljörum_leif-ingvarsson_740x413
SABO:s informationsskrift om sopsortering kan vara en hjälp i kommunikationen med hyresgästerna för att lära dem sortera sopor på rätt sätt. Foto: Leif Ivarsson
SABO har tagit fram ett nytt material med information som de ska använda i kontakterna med sina hyresgäster. Informationen handlar bland annat om rättigheter och skyldigheter som hyresgäst.
Många gånger är det en utmaning att kommunicera regler och annan information till hyresgäster. SABO har därför tagit fram ett paket som behandlar de vanligaste frågorna.

Bli abonnent

Vi ger dig daglig fördjupning inom områdena Anläggning, EL & Tele, Förvaltning, Husbyggnad samt VVS.
Nyheter & analyser
Full tillgång till våra artiklar, reportage och analyser.
Expertsvar
Full tillgång till expertsvarsbanken samt möjligheten att ställa frågor till alla våra experter.
Bevakningar & Notifieringar
Bevakningar och notifieringar för alla våra områden och ämnen.
Välj en omfattning som passar dig eller prova kostnadsfritt i 14 dagar
FOKUS
Ett
Fokusera din bevakning och få nyheter, analyser och expertsvar från ett valfritt område. 
Bevakningar
Notifieringar
Expertsvar
Välj ett område
Pris: 3 290 kr/år + moms
Prova kostnadsfritt i 14 dagar
BREDD
Alla
Bredda din bevakning och få full tillgång till nyheter, analyser och expertsvar från alla våra områden.
Bevakningar
Notifieringar
Expertsvar
Alla områden ingår
Pris: 5 190 kr/år + moms
Prova kostnadsfritt i 14 dagar

Jag hjälper dig med abonnemangsfrågor

TELEFON: Öppet kl 8-16 idag

Fördjupningsmaterial
Mest lästa artiklar
Mest sedda inslag
Debatt i fokus
Andra bevakar
Bevaka ämne
Populära expertsvar
Fler nyheter